A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради

Дошкільна освіта

Базовий компонент дошкільної освіти, що є офіційним Державним стандартом дошкільної освіти в Україні. 

  • Затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2021 року № 33 (нова редакція), якою замінено попередній стандарт 2012 року.


🗓 Дати ухвалення й чинності

  • 12 січня 2021 року — офіційне затвердження документа.

  • Нова редакція від 2012 року втратила чинність із моменту його запровадження. 


🎯 Мета й завдання стандарту

  • Визначення обов’язкових компетентностей і результатів розвитку дітей віком 3–6 (7) років. 

  • Забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою. 

  • Впровадження гуманістичних ідей, патріотичного виховання, соціальної відповідальності родини й громади


📚 Структура та складові

Базовий компонент (Стандарт) містить:

  1. Інваріантний складник — обов’язкові компетентності для всіх дітей.

  2. Варіативний складник — гнучкі форми реалізації освітнього процесу.

  3. Умови реалізації — організаційно-педагогічні, кадрові, матеріальні.

  4. Тлумачення термінів — пояснення ключових понять 

Основні освітні напрямки:

  • Особистість дитини;

  • Сенсорно‑пізнавальна складова;

  • Природне довкілля;

  • Гра;

  • Соціум;

  • Мовлення;

  • Мистецтво. 


🌐 Якість та відповідність міжнародним стандартам

  • Стандарт розроблявся із урахуванням міжнародних практик і передбачає регулярний перегляд — не рідше ніж раз на 10 років.

  • Орієнтований на підвищення якості дошкільної освіти та гарантує рівний доступ для всіх дітей, включно з особливими освітніми потребами.

Методичні рекомендації ТОКІППО  Методичні рекомендації з дошкільної освіти (2019-2020 н.р.)

ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ» ДЛЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. За загальною науковою редакцією Т. О. Піроженко

Санітарний регламент для ДНЗ

Лист МОН від 13.06.2017 №1/9-322  "Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2017-2018 навчальному році"

Інструктивно-методичні рекомендації  щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти (Додаток до листа МОН України від 19.04.2018 року №1/9-249 )

Лист МОН від 13.06.2018  №1/9-386  "Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018-2019 навчальному році"

Лист МОНУ "Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців".

"Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах" (лист МОН № 1/9-396 від 25.07.2016 р.)

 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах  різних типів та форм власності» (наказ МОУ від 20.04.2015 № 446)

"Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах" (лист МОН №  1/9-454 від  02.09.2016)

"Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах" (лист МОН № 1/9-456 від  02.09.2016)

Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти (наказ МОН від08.06.2018 №609)

 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень