A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління освіти, культури, молоді, спорту та туризму Шумської міської ради

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади завідувача комунального закладу "Клуб села Кордишів"

Дата: 30.11.2018 13:55
Кількість переглядів: 11

На виконання ст. 21 Закону України «Про культуру» Відділ освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради оголошує конкурс на посаду завідувача комунального закладу "Клуб села Кордишів".

     Вимоги до кандидатів:  громадянство України, вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше 3-х років, вільне володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

          Прийом документів на посаду завідувача комунального закладу "Клуб села Кордишів" розпочинається з дня оприлюднення оголошення упродовж 30 днів.  Дата початку приймання документів з  30 листопада 2018 року.

         Особа, яка бере участь у конкурсі, упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу подає наступні документи:

- заяву на участь у конкурсі;

- згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»; 

- автобіографію, що містить прізвище, ім'я та по батькові, число, місяць, рік та місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості; 

- копію документів, що посвідчують особу (паспорт);

- копію документів про вищу освіту; 

- копію трудової книжки;

-копію військового квитка чи тимчасового посвідчення (для військовозобов’язаних);

- два рекомендаційних листи довільної форми; 

- мотиваційний лист довільної форми.

Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості. Особа, яка подає документи, відповідає за достовірність поданої інформації.

Документи подаються претендентом особисто або надсилаються на поштову адресу Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради (47100, Тернопільська область, Шумський район, м.Шумськ, вул. Українська, 59) та електронну адресу: shm.otg.osvita@ukr.net

Додаткова інформація щодо порядку проведення конкурсу, документів для участі у конкурсі на офіційному сайті відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради (http://osv.shumska-gromada.gov.ua/) та за телефоном: (03558) 22423.

    Персональний склад конкурсної комісії має бути сформований не пізніше 30 днів після оприлюднення оголошення конкурсу .

   Конкурсна комісія формується з дев’яти членів: 3 кандидатури від трудового колективу; 3 кандидатури від громадських організацій, що здійснюють діяльність у сфері культури відповідного функціонального спрямування, та 3 кандидатури від органу управління.

    Громадські організації у сфері культури відповідного функціонального спрямування подають по три кандидатури Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради. Члени конкурсної комісії мають бути неупередженими та незалежними. 

Перше засідання конкурсної комісії проводиться через 10 днів після закінчення строку приймання документів, про що повідомляється кандидат не пізніше як за 10 днів до дня його проведення.

На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника закладу культури на відповідність кваліфікаційним вимогам. Результати розгляду невідкладно повідомляються кандидатам електронною поштою чи іншим засобом зв’язку, зазначеним в автобіографії.

На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якого заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років та приймає рішення про визначення переможця конкурсу шляхом голосування.

Результати голосування оприлюднюються на офіційному сайті Відділу освіти, культури, молоді та спорту Шумської міської ради

 

Умови праці завідувача Клубу села Кордишів:

 

Режим роботи:

Робочий час: середа – п’ятниця  12:00-21:00

Перерва: з 16:00 до 17:00

субота-неділя: 14:00-23:00

перерва: 18:00-19:00

- вихідні дні: понеділок, вівторок.

Ненормований робочий день.

Щорічна основна відпустка: 24 календарні дні.

 

Оплата праці директора включає:

- Посадовий оклад, встановлений відповідно до наказу Міністерства культури і туризму України від 18.10.2005 року № 745(зі змінами та доповненнями);

- у  межах  наявних коштів  на оплату праці, може додатково встановлюватися:

а) доплата за вислугу років за рахунок коштів спеціального фонду згідно чинного законодавства;

б) надбавки у розмірі до 50 відсотків посадового окладу:

             - за високі досягнення у праці;

- за виконання особливо важливої роботи ( на строк її виконання);

- за складність, напруженість у роботі.

Завідувачу  виплачується: - Матеріальну допомогу на оздоровлення у розмірі посадового окладу при наданні щорічної відпустки

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень